1. Сорочка довга з домотканого суржкового полотна (бавовняна фабрична основа та конопляне ручно-прядене піткання). Крій тунікоподібний «у перекидку» (без плечових швів) з розширеними донизу бочками (боковими вставками) та прямими рукавами. Шиття на манжетах, манишці та поздовж рукавів виконано біллю, фабричнічю чорного кольору з незначним доданням інших кольорів та сухозліткою (металізованою ниткою) швами – настилування, низинний шнурок, мережка цирка, в’язана розшивка. Орнаменти геометричні – мотив «колодязь» (ромб з 8 відростками) у ромбі, безконечник. Всі деталі сорочки з’єднані розшивкою виконаною чорною крученою ниткою (довжина з’єднувальних швів – 8 м).
2. Штани на очкурі (лляному шнурку) пошиті з домотканого суржкового бавовняно-конопляного полотна, вишиті по низу різнокольоровими нитками.
3. Пояс тканий червоними та чорними вовняними нитками у смуги геометричних орнаментів з торочками на кінцях.
4. Кептар «півкожушка» білий з чорного овечого хутра, пошитий з рукавцями, оздоблений по краю хутром кози, сап’яном, шнурами, вишивкою швом козлик.
5. Головний убір – солом’яний бриль (форма «канотьє»), оздоблений силянкою, плетеною з різнокольорового бісеру, та пір’ям павича, півня.
6. Взуття – шкіряні постоли коричневого кольору на металевих застібках.
1. Сорочка до підточки з домотканого лляного полотна має багате вишиття на уставках, погрудках та рукавах переважно чорними з доданням інших кольорів вовняними фабричними нитками («бавна») кучерявими швами стебнівкою та півхрестиком, низинним шнурком, настилуванням, мережкою циркою. Орнаменти геометричні – подвійні свастя, зірки, «ламані дерева».
2. Обгортка (поясне вбрання) у вигляді прямокутного шматка вовняної доморобної тканини, тканої саржевим переплетенням у поздовжні вузькі смуги різних кольорів.
3. Крайка ткана вовняними нитками чорного та червоного кольорів; орнамент геометричний ромбічний.
4. Прикраси – різнокольорове венеційське скляне намисто ручної роботи, червоне коралове намисто, силянка «згарда», плетена з венеційського бісеру та нашита на смугу чорного оксамиту з пришитими до нього срібними монетами часів Австро-Угорської імперії.
5. Головний убір – віночок з квітів, виготовлених із зібраних різнокольорових однотонних шовкових стрічок, нашитих на вузьку чорну оксамитову тасьму та фабричні жакардового ткання стрічки – «бинди» з різнокольоровим квітковим малюнком на чорному тлі.
6. Взуття сап’янці – шкіряні черевики темно-зеленого кольору на підборах.